Tulevaisuusvalmennus: Asiakasymmärrys ja kuluttajien ostokäyttäytyminen
29.3.2023 09:30
Etelä-Pohjanmaa
Tulevaisuusvalmennuksen kolmas osio, Asiakasymmärrys ja kuluttajien ostokäyttäytyminen, alkaa 29.3.2023. Valmennus toteutetaan ProAgria Etelä-Pohjanmaan, Eepeen ja LähiTapiola Etelä-Pohjanmaan yhteistyönä.
Asiakasymmärrys ja kuluttajien ostokäyttäytyminen polun aikana
- opimme ymmärtämään enemmän kuluttaja-asiakkaiden käyttäytymisestä ruokatuotteiden suhteen.
- Käymme läpi ruoan kulutukseen liittyvää suurempaa kuvaa ja saamme kurkistaa kuluttajien ostoskoreihin datan kautta.
- Yrittäjät kertovat valmennuksessa esimerkkejä siitä, kuinka he onnistuivat saamaan tuotteensa kaupan hyllylle ja siitä, miten tuotteet on onnistuttu pitämään hyllyssä.
- Lopuksi hypätään boxin ulkopuolelle ja pohditaan mitä uutta ruokatuote voi pitää sisällään.
Jokaisella valmennuskerralla on mukana vierailijoita ja asioiden käsitellään monipuolisten työtapojen kautta.
Kaikki valmennusosion tapaamiset ovat Sokos Hotelli Lakeudessa Seinäjoella. Aloitamme aina kello 9.30 ja päätämme kello 15.00 aikoihin, kokonaisuuden sisällöstä riippuen.
Ilmoittaudu nyt mukaan kokonaisuuden päiviin. Saat meiltä lähempänä valmennusajankohtaa muistutusviestin ja tiedon, kuinka voit mahdollisen esteen sattuessa peruuttaa tulosi kyseiseen tapaamiskertaan.
Asiakasymmärrys ja kuluttajien ostokäyttäytyminen -osion valmennuspäivät ovat
ke 29.3.2023 - Ostetaan kun halvalla saadaan? Kurkistus ruoan kuluttajan ostokäyttäytymiseen.
ti 4.4.2023 - Kuluttajakäyttäytyminen ruokakaupassa
ke 12.4.2023 - Moniaistisesti uusiin sfääreihin: Ruokatuotteiden kehittämistä boxin ulkopuolelta
- Vierailijana Anu Hopia, professori, Turun yliopisto: ”Ruokaa, tutkimusta ja tarinoita”.
- Yritystarina: Annemari Hahto, myynti- ja markkinointipäällikkö, Linseed Protein Finland: Kuinka kaupan hyllyllä pysytään.